Kunder hos Vivida Assistans
Vivida hjälper dem som har personlig assistans med alla svåra frågor kring personal, administration, juridik och ekonomi.
Det kan vara svårt att förstå all den information och regler som finns om personlig assistans. Vivida är duktiga och kan alla regler så att vi kan hjälpa våra kunder.
Det är viktigt att våra kunder förstår vad vi gör med deras pengar. Vi arbetar därför med öppen redovisning av ekonomin. Som kund hos Vivida kan du få ekonomirapporter för att se vad varje krona går till. Vivida redovisar även öppet sin årsredovisning på denna webbsida.
Personalen är viktig och hos Vivida får personalen det bra. Vad personalen tycker redovisar vi årligen i den medarbetarundersökning som vi genomför.
Vår förhoppning är att vara ett av många seriösa assistansbolag och en förebild i branschen.
Vividas motto är "Koncentrera dig på det viktiga, så tar vi hand om byråkratin, juridiken och personalen"
Anna-Karin Wallgren
Kundkontakt
019-555 43 25
Vivida Assistans ABTel 019-555 43 00, Fax 019-555 43 99 · E-post: vivida@vivida.seBesöksadress: Elementvägen 14, 702 27 Örebro · Postadress: Box 1814, 701 18 ÖREBRO ·Org nr: 556666-3265Vividas Jourtelefon 076-119 41 20 (Endast akuta ärenden för Vividas kunder och assistenter efter kontorstid.)