Kontakta oss

Det bästa sättet att få reda på om vårt erbjudande passar dig är att fråga oss. En första kontakt är alltid förutsättningslös och binder inte dig till någonting.

Medarbetarikon

Kul att du hittade hit!

Det bästa sättet att få reda på om vårt erbjudande passar dig är att fråga oss. En första kontakt är alltid förutsättningslös och binder inte dig till någonting.

Våra medarbetare ikon

Våra kontor

Vårt huvudkontor ligger i Örebro, men vi har även kontor i Västerås och Trosa. Dessa kontor är obemannade, vilket betyder att vi inte har några medarbetare där. De kontoren används bland annat för personalmöten vid behov.

Platsikon
Platsikon

Våra kontor

Vårt huvudkontor ligger i Örebro, men vi har även kontor i Västerås och Trosa. Dessa kontor är obemannade, vilket betyder att vi inte har några medarbetare där. De kontoren används bland annat för personalmöten vid behov.

Hur blir du kund?

Ta kontakt

Första steget att bli kund hos oss är att du kontaktar Petra Klinteryd, nykundsansvarig på Vivida. Det kan du göra både om du har ett befintligt beslut om assistansersättning eller om du behöver hjälp att söka om personlig assistans. Samtalet är förutsättningslöst och du kan vara anonym om du vill.

Petra Klinteryd, nykundsansvarig

Petra Klinteryd
Nykundsansvarig

Telefon: 019-555 43 04
E-post: petra.klinteryd@vivida.se

Personligt möte

Efter att du kontaktat oss får du alltid träffa vår nykundsansvarige för ett personligt möte. Då får ni möjlighet att träffas för att prata om vad du behöver, önskar och förväntar dig av ditt assistansbolag. Mötet är helt förutsättningslöst och det finns inga förpliktelser.

Beslut

Om du väljer att anlita Vivida tar vi ansvar för alla praktiska detaljer vid eventuellt byte av assistansbolag. Om du ännu inte har ett beslut om personlig assistans så startar vi istället processen att ansöka om detta. Läs mer om att ansöka personlig assistans.

Hur blir du kund?

Ta kontakt

Första steget att bli kund hos oss är att du kontaktar Petra Klinteryd, nykundsansvarig på Vivida. Det kan du göra både om du har ett befintligt beslut om assistansersättning eller om du behöver hjälp att söka om personlig assistans. Samtalet är förutsättningslöst och du kan vara anonym om du vill.

Petra Klinteryd, nykundsansvarig

Petra Klinteryd
Nykundsansvarig

Telefon: 019-555 43 04
E-post: petra.klinteryd@vivida.se

Personligt möte

Efter att du kontaktat oss får du alltid träffa vår nykundsansvarige för ett personligt möte. Då får ni möjlighet att träffas för att prata om vad du behöver, önskar och förväntar dig av ditt assistansbolag. Mötet är helt förutsättningslöst och det finns inga förpliktelser.

Beslut

Om du väljer att anlita Vivida tar vi ansvar för alla praktiska detaljer vid eventuellt byte av assistansbolag. Om du ännu inte har ett beslut om personlig assistans så startar vi istället processen att ansöka om detta.

Har du synpunkter på vår verksamhet?

Som alla andra tycker vi om att få veta när vi gör något bra. Samtidigt är det viktigt att få veta när det finns förbättringspotential. Har du synpunkter, ris eller ros, så kan du skriva ner dessa i ett meddelande till oss. Tack för att du delar med dig!

Har du synpunkter på vår verksamhet?

Som alla andra tycker vi om att få veta när vi gör något bra. Samtidigt är det viktigt att få veta när det finns förbättringspotential. Har du synpunkter, ris eller ros, så kan du skriva ner dessa i ett meddelande till oss. Tack för att du delar med dig!